Den här webbplatsen använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. En del av dessa kakor är tredjepartskakor. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att kakor används. Läs mer om kakor och hur du kan stänga av dem.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Telefonbanken

Öppettider033-10 50 60 val 3

Digital Support

Dygnet runt0771-97 75 12

Spärrservice

Dygnet runt08-411 10 11

Bli företagskund

Tre affärsmänniskor diskuterar utanför kontoret

Välkommen att bli företagskund hos oss. Vi erbjuder tjänster, rådgivning och tips som gör din och företagets vardag enklare. Oavsett om företaget är nytt eller etablerat hjälper vi din verksamhet att utvecklas. Välkommen som kund.

Starta nytt företag?

Funderar du på att starta eget? Att vara förberedd är A och O. Följ enkelt vår 1-2-3.

För att veta vart vi ska...

...bör vi veta varifrån vi kommer. Se filmen som kort beskriver Sparbanken Sjuhärads resa genom tiden. Vi är en stabil bank och en stabil partner för ditt företag.
Klicka här för textad version av filmen

Se filmen

För att veta vart vi ska...

För att veta vart vi ska...

Stäng

Boråsfilmen

Se filmerna som Sparbanken Sjuhärad och Sparbanksstiftelsen Sjuhärad lanserade våren 2014. De visar den starka utveckling Borås haft - och fortfarande har!
Se filmerna med svensk eller engelsk speaker

Se filmen

Boråsfilmen

Boråsfilmen

Stäng

Flytta företaget till oss?

Vi hjälper dig med allt praktiskt och ser till att du får rätt tjänster utifrån ditt företags behov.

Byt bank

Banker måste ställa frågor

Alla banker inom EU måste ställa frågor när du vill bli ny bankkund. Är du redan kund kan vi även behöva ställa frågor när du vill ha en ny bankprodukt eller tjänst. Banken kan också vara tvungen att ställa frågor när en transaktion genomförs.

Därför ställer banken frågor

Kontaktvägar

Stäng Skriv ut