Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Telefonbanken

Öppettider033-10 50 60 val 3

Digital Support

Dygnet runt0771-97 75 12

Spärrservice

Dygnet runt08-411 10 11

Säkerhet för dig som använder våra tjänster

Du som använder våra tjänster på internet, i telefonen eller via mobilen måste kunna känna dig trygg och inte oroa dig för intrång. Här hittar du nyttig information om säkerhet på internet och via telefon, och vad som kan vara bra att tänka på när du använder våra tjänster.

För att kunna överföra personlig information från dig till banken används ett antal skyddsåtgärder för att informationen inte ska komma i orätta händer, förvanskas eller förstöras. Både vi som bank och du som kund ansvarar för att informationen hanteras på rätt sätt.

Säkerhetslösningar

Bärbar dator

Säkra internet- och mobiltjänster

Vi följer kontinuerligt med i utvecklingen av säkerhetslösningar och utsätter regelbundet våra system för omfattande tester. Allt för att du ska känna dig säker när du utför dina bankärenden över internet.

Mobiltelefon

Sköt dina bankärenden säkert över telefonen

Vi behöver vara säkra på att det är du som ringer till banken. Därför har vi vidtagit en rad åtgärder som försäkrar oss att ingen bedragare ringer in

Bankkort

Säker handel med kort

Det är bekvämt att handla med kort, i affärer, på restauranger eller över internet. Det är dock viktigt att du hanterar ditt kort som en värdehandling. 

Stäng Skriv ut