Den här webbplatsen använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. En del av dessa kakor är tredjepartskakor. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att kakor används. Läs mer om kakor och hur du kan stänga av dem.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Telefonbanken

Öppettider033-10 50 60 val 3

Digital Support

Dygnet runt0771-97 75 12

Spärrservice

Dygnet runt08-411 10 11

Personlig Service

Kvinna som talar i mobil

Öppet vardagar mellan klockan 07.00 och 21.00 samt lördagar och söndagar mellan klockan 12.00 och 15.00.

Du pratar direkt med bankens personal som efter dina önskemål utför alla typer av bankärenden. Du kan exempelvis:
  • få svar på frågor om räntor, lån, pensionssparande och placeringar
  • köpa och sälja aktier, fonder och obligationer
  • beställa utländsk valuta
  • öppna konton
  • förändra sparande
  • göra betalningar till utlandet
  • göra överföringar till andra personers konton
  • boka tid för rådgivning och juridiska tjänster
  • ansöka om lån
  • aktivera kort
  • häva blockerad Internetdosa.

Så här gör du bankärenden på telefon

  • Ring 033-10 50 60.
  • Tryck 1 för Självbetjäning, 2 för Personlig Service med kod, 3 för Kundtjänst, 4 för Digital Support eller 5 för Spärr av kort.
  • Identifiera dig genom att trycka ditt personnummer (10 siffror).
  • Tryck in din personliga kod (fem siffror) eller tryck # för att starta identifiering med Mobilt BankID.
Stäng Skriv ut