Vårda varandras kunder
Vi bryr oss om varandra och varandras kunder
Vi bidrar alla till ökad kundnytta genom våra olika kompetenser och erfarenheter. När kundens bästa är i fokus spelar hierarkier och kundansvar en sekundär roll.
Om våra kundrelationer står och faller med enstaka medarbetare blir vi sårbara. Därför behandlar vi alla kunder som om de vore våra egna. Vi ger och tar större ansvar, vi delar med oss av kunskap till varandra och hjälper alltid till när det behövs. Det är så vi får hållbara relationer till varandra och våra kunder. Detta bidrar även till en stark gemenskap och energi mellan alla oss som arbetar på banken, vilket hjälper oss att leverera vårt allra bästa – varje dag.
Vårda varandras kunder
På kundcenter är dörrarna alltid öppna
Genom att vara lyhörda och lösningsorienterade ser bankens kundcenter till att alla bankkunder får bra service när de behöver det. Här lever man efter devisen att alla kunder är bankens kunder, och sätter alltid laget framför jaget!
Till bankens kundcenter i Borås är man alltid välkommen. Förutom fysiska möten hjälper teamet även kunder över telefon och i digitala kanaler. Målsättningen är att lösa alla kunders behov på ett sätt som passar varje enskild kund.
Att ha ett lokalt kundcenter i Sjuhärad är något som både uppskattas och överraskar. Många kunder blir positivt inställda när de får höra att personen på̊ andra sidan linjen sitter här – i Sjuhärad! Genom lokala kännedom och personlig service kan bankens kundcenter skapa lojala kundrelationer som håller över tid.